OPDRACHTGEVER

Islemunda / Podium van IJsselmonde (identiteit/web)


WAT?

Visuele identiteit, communicatie, website voor community-theater

OPDRACHTGEVER

Islemunda / Podium van IJsselmonde (identiteit/web)


WAT?

Visuele identiteit, communicatie, website voor community-theater

Drie-dimensionale letters als decorstukken theatraal belicht

We ontwikkelden de visuele identiteit voor dit nieuwe community-theater in IJsselmonde met input van bewoners. De letters maakten we ruimtelijk, gesneden uit piepschuim, en we belichtten ze op theatrale wijze alsof het decorstukken waren. We maakten variaties in slagschaduw en wisselden van kleur. Het logo presenteerden we aan het publiek middels stereoviewers en daarmee kwam het logo als een filmpje tot leven. Het fotografische logo (de zwart-wit foto van de 3D letters) is ook onderdeel van de visuele identiteit.


Podium, brasserie en bibliotheek verenigden we in een kleurrijke verlichte poort. Voor het grafisch ontwerp van de gevel, werkten we samen met de architecte Maaike Westinga (van TenBrasWestinga).


We ontwikkelden ook de correspondentielijn (o.a visitekaartjes, enveloppen, briefpapier) en diverse templates (o.a. posters, flyers). Met het aanloopprogramma Go to the Start werd de huisstijl voor het eerst toegepast in de vorm van flyer, poster en programmakrant.


We gaven vorm aan de website en e-nieuwsbrieven van Islemunda. We bepaalden strakke kaders, in vorm en typografie, zodat de website er altijd herkenbaar uitziet. Netwerkpartner Dvotion zorgde voor de technische realisatie.


Zie: islemunda.nl 

SVP Sfeerbeheer

GLOBAL CHALLENGES INTERNATIONAL BOOST!

Deelgemeente IJsselmonde + ComWonen

JUMP! PARTICIPATIE / COHESIE

Vlaggenparade

VISUELE IDENTITEIT VOOR VINEX / BEWONERSPARTICIPATIE / KUNST