OPDRACHTGEVER

Deelgemeente IJsselmonde


WAT?

24 onconventionele groeps­portretten / collages van buurtbewoners

OPDRACHTGEVER

Deelgemeente IJsselmonde


WAT?

24 onconventionele groeps­portretten / collages van buurtbewoners

Als een glossy reclamefoto voor Nike, L’Oréal en H&M...

Een serie van 24 onconventionele groeps­portretten waarin we buurtbewoners samen­brengen. We vroegen fotograaf Tim Eshuis om de bewoners springend op een trampoline te fotograferen en wij maakten er associatieve combinaties van, bijvoorbeeld op basis van houding, kledingstijl of wapperende haren. Covergirls en stoere binken die doen denken aan een glossy reclamefoto voor Nike, L’Oréal en H&M. De groepsportretten zijn losbladig en verzameld in een grote doos met gouden strik erop gedrukt. Alle huishoudens in de wijk kregen een doos cadeau. We bedachten het concept, voerden het project uit van organisatie, publi­citeit en participatie tot beeldregie en ontwerp.

Gemeente Breda

MAGAZINE GEBIEDSONTWIKKELING

Islemunda / Podium van IJsselmonde (identiteit/web)

ONTWIKKELING VISUELE IDENTITEIT / WEB

Provincie Noord-Brabant

DAGBLADKATERN: VRIJHEID GEEF JE DOOR